Android Multi Tool v1.2.7.8 Update [Latest]

 Download the Latest Android Multi Tool v1.2.7.8 Update

The Android Multi Tool has been updated to version 1.2.7.8, now providing support for the Lenovo TAB 4 (8) [TB-8504X] and several new models including:

  • Xiaomi Redmi Y3 (onc)
  • Xiaomi Redmi 7 (onc)
  • Xiaomi Mi 9T Pro (raphael)
  • Xiaomi Redmi K20 Pro (raphael)

The update history also includes support for:

  • Xiaomi Redmi Note 9 Pro (joyeuse)
  • Xiaomi Redmi Note 9 Pro Max (excalibur)
  • Xiaomi Redmi Note 9S (curtana)
  • Xiaomi Redmi Note 10 Lite (curtana)
  • Xiaomi Redmi Note 11 (spes)
  • Xiaomi Redmi Note 11 NFC (spesn)
  • Xiaomi Redmi Note 12 4G (tapas)
  • Xiaomi Mi 9 (cepheus)
  • Xiaomi Mi 9 Explorer (cepheus)
  • Xiaomi Poco X3 (Surya)
  • Xiaomi Redmi 10C / Redmi 10 Prime (Fog)
  • Xiaomi Mi 11 Pro / Mi 11 Pro Ultra (Star)
  • Mi 11X / Poco F3 (Alioth)
  • Xiaomi 9T / Redmi K20 Pro (Davinci)
  • ZTE Nubia Red Magic 9 Pro (NX769J)

Additionally, the Android Multi Tool activation server is back online, and the prices remain unchanged. For more information, visit the official website and resellers at androidmultitool.com.

Check the complete supported models list: here

What is Android Multi Tool?

Android Multi Tool is a comprehensive mobile phone repair tool designed to work with a wide range of smartphones. It supports various functions such as Flash, Unlock, Factory Reset, Reset FRP, and Mi Account Removal across multiple smartphone brands including:

  • VIVO
  • XIAOMI
  • TECNO
  • INFINIX
  • ITEL
  • REALME
  • KARBONN
  • SAMSUNG
  • OPPO

What's New in Android Multi Tool v1.2.7.8?

New Models Added:

  • Lenovo TAB 4 (8) [TB-8504X]
  • Xiaomi Redmi Y3 (onc)
  • Xiaomi Redmi 7 (onc)
  • Xiaomi Mi 9T Pro (raphael)
  • Xiaomi Redmi K20 Pro (raphael)
  • Xiaomi Redmi Note 9 Pro (joyeuse)
  • Xiaomi Redmi Note 9 Pro Max (excalibur)
  • Xiaomi Redmi Note 9S (curtana)
  • Xiaomi Redmi Note 10 Lite (curtana)
  • Xiaomi Redmi Note 11 (spes)
  • Xiaomi Redmi Note 11 NFC (spesn)
  • Xiaomi Redmi Note 12 4G (tapas)
  • Xiaomi Mi 9 (cepheus)
  • Xiaomi Mi 9 Explorer (cepheus)
  • Xiaomi Poco X3 (Surya)
  • Xiaomi Redmi 10C / Redmi 10 Prime (Fog)
  • Xiaomi Mi 11 Pro / Mi 11 Pro Ultra (Star)
  • Mi 11X / Poco F3 (Alioth)
  • Xiaomi 9T / Redmi K20 Pro (Davinci)
  • ZTE Nubia Red Magic 9 Pro (NX769J)

News:

  1. The Android Multi Tool activation server is back online.
  2. Prices remain the same; do not pay extra to anyone.

Previous Updates:

  1. Android Multi Tool Update v1.2.7.5
  2. Lenovo TAB 4 (8) [TB-8504X] Added

New Xiaomi Models Added:

  • Xiaomi Redmi Y3 (onc)
  • Xiaomi Redmi 7 (onc)
  • Xiaomi Mi 9T Pro (raphael)
  • Xiaomi Redmi K20 Pro (raphael)
  • Xiaomi Redmi Note 9 Pro (joyeuse)
  • Xiaomi Redmi Note 9 Pro Max (excalibur)
  • Xiaomi Redmi Note 9S (curtana)
  • Xiaomi Redmi Note 10 Lite (curtana)
  • Xiaomi Redmi Note 11 (spes)
  • Xiaomi Redmi Note 11 NFC (spesn)
  • Xiaomi Redmi Note 12 4G (tapas)
  • Xiaomi Mi 9 (cepheus)
  • Xiaomi Mi 9 Explorer (cepheus)
  • Xiaomi Poco X3 (Surya)
  • Xiaomi Redmi 10C / Redmi 10 Prime (Fog)
  • Xiaomi Mi 11 Pro / Mi 11 Pro Ultra (Star)
  • Mi 11X / Poco F3 (Alioth)

Android Multi Tool update v1.2.7.3

  • Free support for all Qualcomm Snapdragon 450 CPU models, no credits needed.

Supported Models:

  • OPPO A3s
  • OPPO A7
  • OPPO A5
  • OPPO A12e
  • OPPO R15 Neo
  • Realme 2
  • Realme C1

Android Multi Tool Update v1.2.7.2

  • OPPO A96 [CPH2333]
  • OPPO A77s [CPH2473]
  • OPPO F17 (2020) [CPH2095]
  • OPPO A73 [CPH2099]
  • OPPO Reno 4 [CPH2113]
  • OPPO Reno 4 Pro [CPH2109]
  • OPPO Reno 5 [CPH2159]
  • OPPO F1s

Android Multi Tool Update v1.2.7.1

  • Motorola Moto G04 [XT2421]
  • Motorola Moto Tab G20
  • Motorola Moto Tab G62 [XT2261-1 & XT2261-2] (LTE+WIFI)
  • Motorola Moto Tab G70 (LTE+WIFI)
  • Samsung Galaxy S22 Ultra [SM-S908E BIT-U8]
  • Samsung Galaxy S23 Ultra [SM-S918N BIT-U2]

Android Multi Tool Update v1.2.7.0

  • Support for Oppo / Realme / Oneplus [Dimensity 9300 Phones]
  • Support for Oppo / Realme / Oneplus [Dimensity 9200 Phones]
  • Support for Oppo Find X6
  • Support for Oppo Find X7
  • Support for Galaxy Tab 9 [SM-X100 / SM-X115 / SM-X115N]
  • Support for Galaxy A05 [SM-A055F / SM-A055M]
  • Added Partition Manager for All CPU [MTK, QLM, SPD]

Features of Android Multi Tool v1.2.0

  • Vivo Factory Reset, Reset FRP, Flash, Demo Remove
  • Preloader Mode Factory Reset
  • Preloader Mode Reset FRP
  • Preloader Mode Flash
  • Preloader Mode Demo
  • Preloader Mode BL Unlock
  • Preloader Mode RPMB Read
  • Preloader Mode RPMB Write

File name: Android Multi Tool v1.2.7.8 

File Size: 38.6 MB

Creator: Gautam Kumar

Source: website

Cost: Paid (Working with credit balance)

Official Website: Link

Download Link:  Latest Link  Android Multi Tool 1.2.7.5 | Android Multi Tool 1.2.7.3 -| Android Multi Tool 1.2.7.2 | Android Multi Tool 1.2.7.1 | AMT 1.2.7.0 | VIVO Drivers

FAQs

Q: How to solve the "Failed to generate hwid #2" error?

A: Follow these steps:

  1. Open Command Prompt (cmd.exe) with administrator privileges.
  2. Run the following commands one by one:
  3. winmgmt /salvagerepository
  4. winmgmt /verifyrepository
  5. winmgmt /resetrepository

Q: Is it free to use the Android Multi Tool?

A: You can create an account for free, but you need to buy a credit balance to use the tool.